Pages

Thursday, December 16

Everything I can

今日真係自己攞苦嚟辛。
七早八早起身,就係為咗做兩件我最驚嘅事。
一,打針
二,睇牙醫

今日约咗醫生打針,係子宮頸癌嘅預防針。
其實之前一直要打,拖下拖下,
拖到而家放假先至有時間打。
總之一句,預防勝於治療。

講番呢位醫生,其實係以前幫媽媽接生嘅醫生嚟嘅。
我哋三姐弟都係呢位醫生大人抱出來嘅!
呢位醫生嘅仔仲係媽媽嘅學生。
佢而家喺Melbourne實习緊,
将来會繼承父親嘅职业,做番個好醫生。


我打針嘅手臂~
我真係好中意呢個膠布,上邊寫着"Everything I can",
係唔係好有意思咧?

跟着就去睇牙醫,洗牙啫,唔係拔牙。
究竟係邊個話洗牙唔痛嘎?
我簡直痛到飆眼水... T_T
雖然醫生已經算好有耐性嘅啦,
換住係我,早就一巴聲過去囉!

好啦!今日就寫着咁多先啦!
拜拜!

2 comments:

  1. T.T
    Y Cantonese in Mandarin??
    Make me read till crazy liao >.<

    ReplyDelete
  2. This is 100% Cantonese! Hehe^^
    I also type until crazy liao...

    ReplyDelete